Kenyeres pajtások

Kellemes időtöltést kívánok neked.Remélem találtál kedvedre való receptet.
Van egy egy másik blog is ahonnan szintén tudsz ötletelni
íme...
.kenyerespajtasok.blogspot.hu
Ha gondolod írj,és én megpróbálok segíteni...ha elakadtál valamiben.
Minden ötletet,véleményt szívesen fogadok.

Köszönöm a figyelmedet.

2013. szeptember 28., szombat

Vasárnapi sütemény,..... tojásnélkül!!

Eszembe jutott,hogy nagynénéimnél mindig olyan finom süteményeket ettem.
 Gondoltam most utánna járok a dolognak,hogy azt a finom csokis piskóta szerű valamit hogyan készítették ők el,sikerült is a receptet megszereznem,íme itt van, okosodjatok ti is.

Hozzávalók:
 30 dkg liszt
10 dkg kókusz reszelék,ez el is hagyható,vagy hejettesíthető csokiforgáccsal
20 dkg kristály cukor
2 csomag sütőpor
2-3 kanál kakaópor,lehet instant is
fél liter tej
1 kanál mézeskalács fűszerkeverék,ez sem kötelező,ez csak is az ízhatás végett van,
10 kanál étolaj
A tetejére tetszés szerinti gyümölcs, én őszibarack darabokat tettem


 Elkészítése:
A hozzávalókat egy keverő tálba teszem, és a gyümölcs kivételével összekeverem.
Sütőpapiros sütőlapra kiöntöm, a tetejére gyümölcsöt teszek és 180 fokon 35 percig sütöm. A tetejét porcukorral meghintettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése