Kenyeres pajtások

Kellemes időtöltést kívánok neked.Remélem találtál kedvedre való receptet.
Van egy egy másik blog is ahonnan szintén tudsz ötletelni
íme...
.kenyerespajtasok.blogspot.hu
Ha gondolod írj,és én megpróbálok segíteni...ha elakadtál valamiben.
Minden ötletet,véleményt szívesen fogadok.

Köszönöm a figyelmedet.

2013. október 2., szerda

Tök pörkölt

Be vallom őszintén,hogy a büdös életben nem csináltam még soha,de most megpróbáltam.és isten bizony nagyon ütős kaja lett.
Egy biztos,mégpedig az, hogy ez nem egy hizlaló kaja,ezt aztán eheti mindenki,a diétázóktól kezdve a cukorbetegekig.
Nem hinném,hogy valami irdatlan szénhidrát mennyiséget tartalmazna egy adag ebből a tényleg jó,és nagyon egyszerűen,gyorsan elkészíthető egytálételből.
Nosza essünk is neki az előkészületeknek,de először, lássuk a hozzávalókat...........


Hozávalók:
 Egy nagyon jó szomszéd, aki ellát a hozzávalókkal!!!!.és ez a legfontosabb összetevője a dolognak:-))
3-4 db kisebb tök,de tényleg kicsik,vagy egy nagy
2 fej vöröshagyma,ez is változik a tök nagyságától

örőlt feketebors


olaj,zsír

őrölt pirospaprika,én kettőfélét használtam,a Spanyol füstöltet,és a Magyar hagyományos őröltpaprikát


                                      


Előkészület:

A tököt,tököket,meghámozom,majd kettévágom, evőkanállal kikaparom a magházukat.



Feldarabolom,az az kockákra vágom,mintha hús lenne.


A vöröshagymát megtisztítom,kettévágom, felszeletelem,ha úgy tetszik,akkor laskára vágom.
                                       


Elkészítés:
Zsírt hevítek egy lábosban,ebbe teszem a hagymát,amit megdinsztelek,

 egyet keverek rajta,és rakom bele a tököt,most kell belerakni a paprikát is


sózom ,borsozom,
nagyon kevés vizet öntök alá,és közepes lángon fedőalatt készre főzöm.
Köretet nem készítettem mellé.mert nem igazán tudom,hogy mi lenne hozzá jó.
De így magában is fogyasztható,esetleg friss ropogós barna kenyérrel.


               én kicsit csavartam rajta,és reszeltem rá parmezán sajtot.....húúúú...bitang jó lett:-)))
Jó étvágyat hozzá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése