Kenyeres pajtások

Kellemes időtöltést kívánok neked.Remélem találtál kedvedre való receptet.
Van egy egy másik blog is ahonnan szintén tudsz ötletelni
íme...
.kenyerespajtasok.blogspot.hu
Ha gondolod írj,és én megpróbálok segíteni...ha elakadtál valamiben.
Minden ötletet,véleményt szívesen fogadok.

Köszönöm a figyelmedet.

2014. augusztus 27., szerda

Tésztasaláta, melegen....

Egyszerű,gyors,és finom..................


Hozzávalók:
25 dkg penne rigatoni
2 db champion gomba
1 db vöröshagyma
1 db paradicsom
1/2 fej paradicsom paprika /zöld/
1 db cukkini
1 db sárga répa
5 dkg parmezán sajt  /reszelve/
5 dkg húsos szalonna /angol,vagy hasalja/

őrölt feketebors
1/4 l. oliva olaj /extra vergine/


Elkészítése:
 Előre bocsátom,hogy a zöldségeket: NEM FŐZÖM,CSAK IS KIZÁRÓLAG PÁROLOM,
AL DENTE....igen mert a zöldségek is akkor finomak,ha kissé roppanósak,legalábbis én ehhez a verzióhoz így szeretem.


Minden zöldséget folyóvíz alatt lemosok,majd tisztítom,és a megfelelő méretűekre,szeletelve,darabolom,szeletelem,ebben az  esetben, ez a következőket jelenti :hagyma,gomba,paprika, szeletelem,cukkini,paradicsom, kis kockákra,sárgarépát vékony szeletekre vágom.

Serpenyőben oliva olajat hevítek,majd jöhetnek a zöldségek: 1,hagyma,2,répa,3,paprika,4,cukkini,5,paradicsom,6,gomba...mert a gomba puhul meg a leggyorsabban,az elsőnél kb.3-4 perc után követheti a második,majd miután ez a répa,ennek kissé több időt szánjunk / 5-6 perc/,a többi összetevőt egyszerre teszem a serpenyőbe,majd sózom,borsozom,és mint azt már írtam,al dent -re párolom.....ez max 10 perc,na jó legyen 15 perc...:)


Szalonnáról leszedtem a zsírt,és a maradék húsos részt,apróra vágtam,később a kifőtt tésztára szórom.


Közben,feltettem vizet a tészta főzéshez,lefedve forrásig hagytam,majd sózom,mehet a tészta ...al dente
Mindig ragaszkodjunk a gyártó által,a csomagoláson jelölt időponthoz,,ha azt akarjuk,hogy al dente legyen a tésztánk.
A következő művelet,hogy leöntöm a tésztáról a vizet,olivát locsolok a tésztára,szalonna a tésztán,jöhet a az elkészült zöldség, össze keverem ,de finoman ám,mert nem kell összetörni semmi sem......................fehérbort hozzá,jó szárazat.........jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése