Kenyeres pajtások

Kellemes időtöltést kívánok neked.Remélem találtál kedvedre való receptet.
Van egy egy másik blog is ahonnan szintén tudsz ötletelni
íme...
.kenyerespajtasok.blogspot.hu
Ha gondolod írj,és én megpróbálok segíteni...ha elakadtál valamiben.
Minden ötletet,véleményt szívesen fogadok.

Köszönöm a figyelmedet.

2015. március 7., szombat

Szisziback burgonya /hasselback/

Tényleg semmi előzmény,csupán akartam ilyet én is készíteni,és bár már csináltam párszor,de most gondoltam úgy,hogy meg is osztom veletek.
No essünk neki az óriási főzésnek............a bevagdosott burgonyába,bármilyen dolgokat dugtoshatunk a szeletek közé,én csak most egyfajta irányt mutatok.


Hozzávalók:



3-4-6 ...szem burgonya,lehetőleg jó nagyok legyenek

innentől kezdve,ki mit akar használni,az én verzióm csak iránymutató,tehát a nyugodtan ellehet térni az összetevőktől..
10 deka füstölt sonka,vagy valamilyen felvágott,szalámi
1-2 db paradicsom
1 db vöröshagyma
2-4 ek.vaj,esetleg fűszervaj
10 dkg.valamilyen sajt,ez lehet akár mozarella is 1 db.
só ,örőlt fekete bors ízlés szerinti mennyiség
2-4 ek,oliva olaj






Elkészítés:
Tisztítsuk meg a burgonyákat,mossuk meg,jöhet a mehet.
A burgonyákat vagdossuk be,szeletekre,de ügyeljünk,hogy ne vágjuk át a burgonyát teljesen,akkor szét esik.



Minden egyes szelet közé,dugjunk egy sonka darabot,paradicsom,hagyma,sajt,fűszer vaj...stb...darabokat,ezt mind addig csináljuk,amíg a burgonya elbírja.








Amint ezzel megvagyunk,öntözzük meg az olivával,vagy olvasztott vajjal,és irány a 160 C fokos sütőbe ...ALULRA...azért oda,hogy az alja átsüljön.

Süssük aranybarnára,vagy zsemleszínűre a burgonyákat,amit elkészültek,azon melegében lehet tálalni,és fogyasztani.






Jó étvágyat !!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése