Kenyeres pajtások

Kellemes időtöltést kívánok neked.Remélem találtál kedvedre való receptet.
Van egy egy másik blog is ahonnan szintén tudsz ötletelni
íme...
.kenyerespajtasok.blogspot.hu
Ha gondolod írj,és én megpróbálok segíteni...ha elakadtál valamiben.
Minden ötletet,véleményt szívesen fogadok.

Köszönöm a figyelmedet.

2015. június 1., hétfő

Római saláta,újburgonya,sült lapocka

Ezt az ételt már többször elkészítettem,de soha nem tudom megunni,alig várom,hogy vagy Római salátát,vagy mángoldot kapjak a piacon. Természetesen lehet spenótot is használni a recepthez,én azzal készítettem már nagyon sokszor el,ezt a fogást.



Hozzávalók

1 egész római saláta
0.5 kg újburgonya
5 gerezd fokhagyma
3 ek.oliva olaj
1 szál rozmaring,jó az őrölt is,ha nincsen friss
só,bors
20 dkg szeletelt sertéslapocka


Elkészítés

Az újburgonyát hideg vízben áztatom,így hamarabb le lehet dörzsölni a héját,amit most még nem is nagyon kell,hiszen annyira zsenge még az új krumpli.
Szóval, mosom,és négyfelé vágom őket,egy serpenyőben olajat hevítek,zsupsz 3gerezd fokhagyma,csak úgy, a burgonya cikkek,só,bors,és fedőt rá,közepes lángon elkezdem a burgonya főzését.
A maradék fokhagymát tisztítom,és aprítom,egy másik serpenyőben olajat hevítek,zsupsz bele a közben megmosott,és leveleire szedett római salátát,sózom,borsozom,és ráteszem a fokhagymát.Lefedve roppanósra párolom,nem főzöm szét,csak párolom. AL DENTE...ja mint a spagi.....
Így lesz olyan ahogyan én szeretem,és ahogyan már többször is fogyasztottam a déli országokban.
A hús szeleteket,sütés közben,csak sózom,és borsozom, magas lángon hirtelen sütöm,így a belseje, puha marad a húsnak.


Jó étvágyat :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése