Kenyeres pajtások

Kellemes időtöltést kívánok neked.Remélem találtál kedvedre való receptet.
Van egy egy másik blog is ahonnan szintén tudsz ötletelni
íme...
.kenyerespajtasok.blogspot.hu
Ha gondolod írj,és én megpróbálok segíteni...ha elakadtál valamiben.
Minden ötletet,véleményt szívesen fogadok.

Köszönöm a figyelmedet.

2013. március 28., csütörtök

Bográcsban készített kakasherék lecsóval....kapros nokedlival


Most úgy döntöttem,hogy  kakashere lesz lecsóalapon, ez egy bográcshoz való recept, hamar kész van, finom és "egészséges". :D:D     Mármint a finom,sok lecsó miatt...


A lecsó hozzávalói,és elkészítése
10 dkg apróra kockázott füstölt szalonna,ebből a zsírt kiolvasztom,majd a szalonnákat félre teszem belőle
3 fej vöröshagyma   ezek felaprítom,és a zsírban megfonnyasztom
3 darab zöldpaprika,amiket csíkokra vágok és folytonos kevergetés mellett a hagymához adom,majd mindent  megpuhítok,dinsztelek.   
3 cikk zúzott fokhagymát, ezt akkor adom a hagymás paprikához amikor a paprika is megdinsztelődött
3  paradicsomot,de jó nagyokat ám,és fel is kockázom
ezt így ahogyan van, adom is a többi dinszteltekhez,de ehhez már hozzá adom a félretett  kisütött szalonnapörcöket, sóztam, borsoztam, pirospaprikáztam,/ itt ugye az őrölt pirospaprikára gondolok/és addig pároltam, amíg kissé el fövi a paprikából ki fövő levet. 
No most fölöntöm 1,5-2 dl vízzel, majd amikor forrt, hozzáadtam 
1 kg alaposan megmosott, hártyáitól megtisztított kakasherét.
Már csak 5 percet kell a tűzön tartanom és meg is volt. Végezetül jó marék petrezselyemlevéllel szórom meg.
Ha javasolhatom,akkor én nokedlivel tálalnám,amit frissen vágott kaporral szórnék meg.de ha esetlegesen pásztor tarhonyát főztök bele....véleményem szerint frenetikus sikert fogtok elérni az ebédlő asztalnál
Vigyázni kérem szépen,a pásztortarhonya névvel,nem egy  készételre utalok,olyan is van.
Nem,ha nem a kézzel készített tarhonyára,amit édes anyám mindig pásztortarhonya  néven említett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése