Kenyeres pajtások

Kellemes időtöltést kívánok neked.Remélem találtál kedvedre való receptet.
Van egy egy másik blog is ahonnan szintén tudsz ötletelni
íme...
.kenyerespajtasok.blogspot.hu
Ha gondolod írj,és én megpróbálok segíteni...ha elakadtál valamiben.
Minden ötletet,véleményt szívesen fogadok.

Köszönöm a figyelmedet.

2013. március 26., kedd

Emeletes élvezetes sütike

miért ez a neve...mert mire felérsz az emeletre már
minden részét élvezed:)))







1. réteg: 50 dkg darált keksz, 10 dkg margarin, 10 dkg porcukor, kevés tej (én kb. 2 dl-t öntöttem hozzá apránként)
2. réteg: 25 dkg túró, ízlés szerint cukor, 2 dl tejszín, 1 van. cukor
3. réteg: 2 cs. vaníliás puding (hidegen kikeverhető Gála, v. Aranka), 5 dl tej, 1 van. cukor
4. réteg: 2-3 dl tejszín (növényi, pl. Hulala, ebbe nem kell fixáló)

Az első réteg hozzávalóit összegyúrjuk és egy tepsibe nyomkodjuk. A túrót a felvert tejszínnel és a cukrokkal összekeverjük és a kekszre kenjük. Erre jön a két felvert pudingpor, majd a felvert tejszín.
Én a biztonság kedvéért a pudinghoz kevertem 1 zselatin fixet.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése