Kenyeres pajtások

Kellemes időtöltést kívánok neked.Remélem találtál kedvedre való receptet.
Van egy egy másik blog is ahonnan szintén tudsz ötletelni
íme...
.kenyerespajtasok.blogspot.hu
Ha gondolod írj,és én megpróbálok segíteni...ha elakadtál valamiben.
Minden ötletet,véleményt szívesen fogadok.

Köszönöm a figyelmedet.

2014. december 30., kedd

A magyar "pisztácia"...hihihihi

No para skacok,csupán unatkoztam,és találtam a fagyasztóban egy leveles tésztát.
Upsz...na most mit csináljak belőle...hmmmm....1xrűen kiolvasztottam,kinyújtottam,kettévágtam,és az egyik felét a tésztának, derelye vágóval felvagdostam.
Reszelt sajt,a tetejére,és ennyi...tényleg olyan mint a pisztácia,nem lehet abbahagyni.......






Hozzávalók

1 csomag fagyasztott leveles tészta
5 dkg sajt /zsíros/
1 kk.só



Elkészítés

Leveles tésztát kiolvasztani,kinyújtani 0.5 cm-1 cm vastagságúra,éles késsel,vagy derelye vágóval,csíkokra vágni a tésztát,majd k 5 cm darabokra vágni a csíkokat.
Tetejükre reszelt sajt,kevés só,irány a kb 160 fokos sütőbe,kb 20 perc és készen is van.


Jó étvágyat hozzá :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése