Kenyeres pajtások

Kellemes időtöltést kívánok neked.Remélem találtál kedvedre való receptet.
Van egy egy másik blog is ahonnan szintén tudsz ötletelni
íme...
.kenyerespajtasok.blogspot.hu
Ha gondolod írj,és én megpróbálok segíteni...ha elakadtál valamiben.
Minden ötletet,véleményt szívesen fogadok.

Köszönöm a figyelmedet.

2018. február 17., szombat

Halpogácsák, tőlem,nektek :)

Rendet tettem a fagyasztóban és hoppá,0.5 kg hal akad a kezeim közé...ne nem kell idegeskedni,nem nemes hal volt,csak az  kis izéke amiket a L...ben lehet kapni 1 kg kiszerelésben.
Az egyik felét,a jó múltkor készítettem el fish&chips gyanánt,az a recept is itt van a blogomon.


Tudom én,hogy ezt a fajta halat egyben kell sütni és úgy befalni.....no de én vagyok maga a megtestesült Buddha gyermek....
Bizony ám ...de bizony,jól sejtitek....fejeket,farok úszókat levágtam és még ki is zsigereltem...ja azokat a sneciket....
Tudjátok,olyan érzésem volt,mint amikor az első építő kockámat kaptam a szüleimtől és azt sem tudtam,hogy merre vagyok arccal előre,,,de meg csináltam...igaz,többször fojtottam bánatomat a kávé gépünkbe,de ő annyira megértő,csendben,lehajtott fejjel...csak úgy jött belőle a kávé...:)

Na, ezek azok a mini halak



Hozzávalók

0.5 kg burgonya
0.5 kg hal hús
só ízlés szerint
őrölt fekete bors ,ízlés szerint
1 db citrom le reszelt héja
1/2 citrom leve
1 csokor petrezselyem zöldje
1 kk.szerecsen dió
2 db tojás
4-6 ek liszt
4-6 ek zsemle morzsa
1/5 l.olaj + vaj




Elkészítés

Burgonyát meghámozzuk,felkockázzunk , sós vízben feltesszük, főni.
Közben a halat forró olaj és vaj keverékében meg pároljuk,éppen csak meg forgatjuk a forró zsiradékban,sózzuk,borsozzuk...tegyük félre.

Burgonya megfőtt,öntsük le a főző vizet,burgonya passzírozó segítségével,passzírozzuk össze a burgonyát,tegyünk bele reszelt szerecsen diót,kóstoljuk meg,ha kell fűszerezzük még /só,bors..stb/
Petrezselyem zöldet,aprítsuk fel,tegyük keverő tálba,ebbe jön majd a többi hozzávaló is.

én, villával nyomkodtam össze a főtt burgonyát


A sorrend mindegy...burgonya,hal,petruska,só ,bors,citrom lereszelt héja.fél citrom kifacsart leve.....villa segítségével keverjük össze,kezünkkel készítsünk ,kis labdacsokat /mint a fasírt/majd kissé formázzuk meg,






mehet a panírba,,,,liszt,tojás,prézli /zsemle morzsa/...





 Forrósítsuk fel az olaj és a vaj keverékét,mehetnek bele a panírozott halpogácsák...max.2-2perc oldalanként.


Szedjük ki sütő papírral bélelt tepsibe és 150 Celsius fokon légkeverésen süssük készre / max.5-10perc / a halpogácsáinkat.



Jó étvágyat.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése