Kenyeres pajtások

Kellemes időtöltést kívánok neked.Remélem találtál kedvedre való receptet.
Van egy egy másik blog is ahonnan szintén tudsz ötletelni
íme...
.kenyerespajtasok.blogspot.hu
Ha gondolod írj,és én megpróbálok segíteni...ha elakadtál valamiben.
Minden ötletet,véleményt szívesen fogadok.

Köszönöm a figyelmedet.

2014. július 3., csütörtök

Paradicsomos-babos krumplisaláta

 Hetek óta töprengtem,hogy mivel rukkoljak elő kis családomnak.
És láss csodát,...na nem meg ijedni ám,hogy én most mekkora főző izé vagyok,....a frászt kérem,a frászt!
Addig addig böngésztem a recept,és szakácskönyv gyűjteményeimet,amíg egyszer csak ott szemezett velem ez a remekbe szabott saláta recept.
Azonnal nekiláttam az elkészítésének,és nem bántam meg,mert nagyon finom,mindenkinek ajánlom figyelmébe.



 csak a főbb hozzávalókat fényképeztem le
a többi hozzávaló, alább van leírva


Hozzávalók:

    1 db konzerv bab,fehér barna...nem mindegy,bab és kész,20 fkg egy konzerv
    6-8 db újkrumpli 20-40 dkg
    2 db paradicsom
    1 csokor petrezselyem,vagy szárított,kinek mije van
    1 citrom héja és leve,bizony ,de bizony ám
    4 evőkanál extra szűz olívaolaj
    1 gerezd fokhagyma
    1/2 fej lila hagyma
    tengeri só
    frissen őrölt bors
   

Elkészítés:
Amennyiben szárazbabból készítjük, azt előző este áztassuk be bő vízbe, majd másnap leöblítve, friss vízben főzzük puhára.
Babkonzerv esetében szűrjük le a babot és öblítsük át.


Az újkrumplit meghámozni,


majd főzzük meg, hagyjuk kicsit kihűlni és daraboljuk fel .
 A paradicsomot,lila hagymát,fokhagymát is daraboljuk fel. A zöldségeket keverjük össze egy tálban, adjuk hozzá az aprított petrezselymet, a citrom reszelt héját és kifacsart levét. Fűszerezzük és locsoljuk meg az olívaolajjal.





 Szerintem sültek mellé,vagy csak önállóan pirítossal fogyasztva,fehérborral leöblítve....hmmmmm
kitűnő étel.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése