Kenyeres pajtások

Kellemes időtöltést kívánok neked.Remélem találtál kedvedre való receptet.
Van egy egy másik blog is ahonnan szintén tudsz ötletelni
íme...
.kenyerespajtasok.blogspot.hu
Ha gondolod írj,és én megpróbálok segíteni...ha elakadtál valamiben.
Minden ötletet,véleményt szívesen fogadok.

Köszönöm a figyelmedet.

2014. július 12., szombat

Sütőben sült sertés hasaalja szalonna

http://youtu.be/qQzA0cUrYBU

......na ez tényleg csak úgy jött,ehhez tényleg nem kellett a nagy Levinnek lennem...
vélelmezhetően ti is eltudjátok majd készíteni e remek sült hasaalja szalonnát




Hozzávalók

2-3 kg sertés hasaalja szalonna
1  marék só
2 fej fokhagyma
2 fej vöröshagyma


Elkészítés
 Hasaalja szalonnát megfelelő darabokra vágjuk,sózzuk,és irány a hűtőbe 24 órá
Eljött a nagy nap ..........elő a szalonnával,hagymákat folyóvíz alatt megmossuk,kettévágjuk,és irány a tepsibe a szalonnák mellé,és azokra,a szalonnákat bőrrel lefelé tettem a tepsibe,a sütőben lentről, a második csíkba toltam be
180 c fokos sütőben /konfitáltam/ kb 1-2 órán keresztül süttjük,de igazából ezt a szalonna vastagsága is befolyásolja.
A jó eljárás a szemünk,amikor látjuk,hogy kellően sült e már a az alsó részük,akkor fordítsuk meg,majd süssük tovább.
Az utolsó fázis képen,én felülre raktam a tepsit,és légkeveréses grillel, 250 C fokon rásegítettem a bőrre....csodásan ropogósak lettek ......persze akiknek nincsen légkeverés,az kicsit tovább süsse legfelül,hogy jó ropogós legyen a bőr.


Sok sikert mindenkinek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése