Kenyeres pajtások

Kellemes időtöltést kívánok neked.Remélem találtál kedvedre való receptet.
Van egy egy másik blog is ahonnan szintén tudsz ötletelni
íme...
.kenyerespajtasok.blogspot.hu
Ha gondolod írj,és én megpróbálok segíteni...ha elakadtál valamiben.
Minden ötletet,véleményt szívesen fogadok.

Köszönöm a figyelmedet.

2013. május 10., péntek

Epres túrótorta sütés nélkül

KÖSZÖNÖM A RECEPTET,REBARBARÁNAK....napfény és fűszer.....

Amikor megláttam  a torta gyönyörű képeit,szinte azonnal nekiláttam volna. Csoda finom,Magyar epret kaptam a  piacon,és ez tényleg Magyar eper volt:)))


Epres túrótorta


Hozzávalók egy 18 cm-es tortaformához:
-50 dkg túró
-12, 5 dkg vaj
-20-25 dkg cukor(én 15-öt tettem)
-3 ek. tejföl
-1 citrom héja és ízlés szerinti leve
-1,5 dl tej
-3 púpos tk.porzselatin

A tetejére:
-40-50 dkg eper

A vajat ,tejfölt,cukrot jól kikeverem.
Hozzáadom a citrom héját és levét,majd a túrót.Jól összekeverem és hozzáadom a forró tejben feloldott zselatint.
 Nekem elég folyós volt így és mivel nem akartam hogy kifolyjon a formából 1/2 órát  a tálban hagytam hűlni és csak utána öntöttem  bele.
2-3 órára hűtőbe tettem .
Tálaláskor a tetejére halmoztam az epret.





Ha valakinek úgy teszik gyümölcszselével  is készítheti a tetejét.

Egyetlen egy baja volt ,pillanatok alatt elfogyott.
Ez a habos könnyű krém,jól illenék egy könnyű piskóta tetejére is :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése