Kenyeres pajtások

Kellemes időtöltést kívánok neked.Remélem találtál kedvedre való receptet.
Van egy egy másik blog is ahonnan szintén tudsz ötletelni
íme...
.kenyerespajtasok.blogspot.hu
Ha gondolod írj,és én megpróbálok segíteni...ha elakadtál valamiben.
Minden ötletet,véleményt szívesen fogadok.

Köszönöm a figyelmedet.

2013. december 5., csütörtök

"Falusi hot-dog " :)

 Kérdezhetnétek,hogy miért az egytálételekhez soroltam be,nos csupán annál az egyszerű oknál fogva,hogy ez EGYTÁLÉTEL.
Nem hinném,hogy négy, öt darab becsókolása után még éhezne a banda :)   ha igen akkor passz,én nem értek a lovakhoz :)
Hot dogot már többfélét is készítettem. Ezt a mostani receptet egy régebbi szakácskönyvben találtam, nagyon megtetszett, úgyhogy kipróbáltam. Nem bántam meg.

Elkészíteni nagyon egyszerű, és nem kell hozzá sok minden, ráadásul viszonylag olcsó,ami,a mai árak mellett nem elhanyagolandó!



Hozzávalók: 
70 dkg liszt, 
fél marék só, 
2,5dkg élesztő,
 4 dl langyos víz,
 cukor, csak egy kis kanálnyi,ez az élesztő felfuttatásához szükséges
 virsli,főző kolbász,sütnivaló kolbász,csevapcsicsa...........természetesen mindegyiket megsütni ,és úgy rakni a tésztába bele
mustár
Elkészítés:

Az élesztőt langyos vízben cukorral fel kell futtatni, amikor már habos belekeverem a sózott lisztbe. A vizet csak óvatosan adagolom hozzá, csak annyi kell bele amennyit a liszt felvesz. Jól kidagasztani, 1 órát állni hagyni. Nagyméretű pogácsa szaggatóval kiszaggatni,és a képen látható módon formázni.De aki ügyes az nyugodtan formázza kézzel,mintha lángost húzna,pontosan ugyanúgy,csak ugye nem vékonyítjuk el a tésztát annyira. Meg kell kenni jó sok mustárral, majd mehet bele a kis darab negyedelt kolbász. Forró sütőben pirosodásig sütni.







Jó étvágyat hozzá !!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése