Kenyeres pajtások

Kellemes időtöltést kívánok neked.Remélem találtál kedvedre való receptet.
Van egy egy másik blog is ahonnan szintén tudsz ötletelni
íme...
.kenyerespajtasok.blogspot.hu
Ha gondolod írj,és én megpróbálok segíteni...ha elakadtál valamiben.
Minden ötletet,véleményt szívesen fogadok.

Köszönöm a figyelmedet.

2013. november 30., szombat

Sült csirkecomb, lecsós babbal és hasábburgonyával


Őszintén,nos eddig semmit sem tudtam erről a remek gastro bombáról.!
A mai nap több oldal áttekintése után,és több szakácskönyv,étel leírások,receptgyűjtemények átnézését követően,bukkantam erre az ételre.
Kíváncsiságom ismét csak győzedelmeskedett felettem,mert hát,bab,lecsó,sertés tarja,,és ezekhez még hasáb burgonya is.Szóval nekiláttam és elkészítettem én is a nevezett ételt.
Miután először készítettem el,így nagy csodát nem vártam tőle,de nagyon kellemesen csalódtam,mert fantasztikusan jó,és nagyon laktató egy étel,szóval igazi egy tál étel!
Az eredeti leírás konzerv fehér,illetve vörös babot említ, én az elkészítés során,én rendes fejtett babot használtam,amit  előfőztem,és így használtam fel.Valamint sertés tarját ír az eredeti leírás,de miután csirke combvolt itthon,így azt mondtam,miért is ne próbálnám meg csirke combbal ezt a receptet megcsinálni.
Sőt a frissen készített lecsóról is lemondtam,mert van bitang jó sk.eltett lecsóm,így persze,hogy azt használtam fel.
Mindenkinek csak javasolni tudom,hogy készítse el.

Na de lássunk is hozzá az elkészítéséhez


                                                   Hozzávalók

                                                              1 kg csirkecomb
                                                            50 dkg fejtett bab
                                                              1 üveg lecsó
                                                              1 kg burgonya
                                                              zsír, a hús ,és a burgonya sütéséhez














Elkészítés


A csirkecombokat,megmosom,megtisztítom,már amennyiben nem előkészített csirkecombokat használok.
Burgonyát megtisztítom,majd hasábra vágom,nekem van hozzá egy kötyüm,amivel egy mozdulattal hasábot tudok csinálni a burgonya szemekből,akinek ilyenje nincsen, az válasza a hagyományos kézi módszert .
Szóval combok tisztítva,zsír a serpenyőben hevül,

amikor forró a zsír, máris mehetnek bele a csirkecombok,
és lehet készre sütni őkelméket.

Közben a másik serpenyőben is zsírt hevítek,majd elkezdem a hasábburgonya kisütését is,
így minden egyszerre fog elkészülni.
A babot felteszem hideg vízben főni,
a vizet természetesen sózom,lefedem,és forrásig magas lángon főzöm,majd a forrást követően kis lángot alkalmazok,és így lassan készre főzöm a babot,miután elkészült leszűröm.
Na kérem,a lecsót egy lábasba teszem,mehet bele a kész bab,és az össze csirkecomb,közepes lángon,lefedve majd készre főzöm eme kalória szegény étket.

Jöhet a tálalás.......sült burgonya,lecsós bab,sült csirkecomb
Jó étvágyat.....


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése